تشدید نظارت بهداشتی دامپزشکی در ایام عید و ماه رمضان

تشدید نظارت بهداشتی دامپزشکی در ایام عید و ماه رمضان

لطفعلی پور رئیس اداره دامپزشکی زرند: در ایام نوروز و ماه رمضان، نظارت بهداشتی دامپزشکی از ۱۵ اسفند ماه آغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

تشدید نظارت بهداشتی دامپزشکی در ایام عید و ماه رمضان

به گزارش اقطاع خبر ، حسن لطفعلی پور گفت:هر سال با نزدیک شدن به ایام نوروز گروه های ویژه‌ای برای بازرسی از مراکز عرضه فراورده‌های خام دامی با دامپزشکی تشکیل می‌گردد امسال که این ایام مقارن شده با ماه مبارک رمضان، نظارت بهداشتی دامپزشکی از ۱۵ اسفند ماه آغاز و تا پایان ماه مبارک ادامه دارد.

وی با اشاره به نظارت های مستمر تیم های اداره دامپزشکی زرند گفت : گروه های ثابتی در کشتارگاه دام و اداره دامپزشکی همه روزه حتی در ایام تعطیل آماده پاسخگویی به همشهریان می‌باشند. 

رئیس اداره دامپزشکی زرند با بیان این موضوع که مصرف کنندگان می توانند در این طرح کمک شایانی به بازرسین دامپزشکی کنند گفت: همه مردم و مصرف کنندگان باید در هنگام خرید فراورده‌ای خام دامی به تاریخ تولید و انقضای محصولات دقت کنند و با مشاهده هر گونه تخلف مراتب را جهت رسیدگی به اداره دامپزشکی اطلاع دهند.

وی افزود: همه مردم و مصرف کنندگان باید در هنگام خرید فراورده‌ای خام دامی به تاریخ تولید و انقضای محصولات دقت کنند و با مشاهده هر گونه تخلف مراتب را جهت رسیدگی به اداره دامپزشکی اطلاع دهند.

انتهای پیام/قنبرزهی

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

ایام پایانی ماه رمضان را دریابید

ایام پایانی ماه رمضان را دریابید

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زرند گفت: یکی از با فضیلت‌ترین ایام و لیالی ماه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *