تقدیر از خانواده های پرجمعیت کارکنان بیمارستان امام علی (ع) زرند

تقدیر از خانواده های پرجمعیت کارکنان بیمارستان امام علی (ع) زرند

طی مراسمی و با حضور تنی از مسئولان شهرستان زرند از همکاران بیمارستان امام علی علیه السلام زرند دارای سه فرزند و بیشتر، تجلیل و قدردانی گردید.

تقدیر از خانواده های پرجمعیت کارکنان بیمارستان امام علی (ع) زرند

به گزارش اقطاع خبر ، به مناسبت روز ملی جمعیت طی مراسمی و با حضور نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی،  امام جمعه و فرماندار شهرستان زرند از کارکنان بیمارستان امام علی علیه السلام زرند که دارای سه فرزند و بیشتر بودند، تجلیل و قدردانی شد.

 در این مراسم عفت شریعتی نماینده زرند و کوهبنان ضمن تشریح سیاست‌های نظام در مورد طرح های حمایت از خانواده ، از عموم مردم به خصوص مردم شریف شهرستان زرند درخواست نمود تا نسبت به فرهنگ سازی جهت تشکیل جامعه جوان اقدام کنند.
حجت الاسلام شجاعی امام جمعه شهر زرند، فرزند آوری و تربیت صحیح فرزندان را موجب خیر و برکت برای خانواده ها و کل جامعه دانستند و فرزند را یک سرمایه عظیم برای هر کشوری خطاب نمودند.
حسینی نژاد فرماندار شهرستان زرند ضمن بیان خطرات ناشی از کاهش جمعیت در سالهای آتی در کشور ، جهت تشویق خانواده ها نسبت به فرزند آوری و تکریم خانواده تاکید نمودند.
در آغاز مراسم رحمان حسن‌زاده ریاست بیمارستان ، ضمن خوش آمد گویی و خیر مقدم به میهمانان ارجمند و همکاران و خانواده های آنها ، سیاست های سازمان تامین اجتماعی از طرح ملی جمعیت و فرزند آوری را موجب تعالی نظام و جامعه دانستند.

انتهای پیام/قنبرزهی

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

ایام پایانی ماه رمضان را دریابید

ایام پایانی ماه رمضان را دریابید

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زرند گفت: یکی از با فضیلت‌ترین ایام و لیالی ماه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *