جشن گلریزان آزادی زندانیان غیرعمد در شهرستان ارزوئیه

جشن گلریزان آزادی زندانیان غیرعمد در شهرستان ارزوئیه

در مراسم گلریزان ارزوئیه خیران و نیکوکاران شهرستان زمینه آزادی زندانیان نیازمند جرائم غیرعمدی را فراهم کردند.

جشن گلریزان آزادی زندانیان غیرعمد در شهرستان ارزوئیه

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری اقطاع خبر جشن گلریزان و جمع آوری کمک‌های نقدی خیران برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد و مالی با حضور جمعی از مسئولین و خیرین شهرستانی در محل تالار سامان شهر ارزوئیه برگزار شد.

فرماندار شهرستان ارزوئیه در این مراسم گفت: رفع گرفتاری هم‌نوعان وکمک به محرومان جامعه سنت حسنه مردم خیرخواه شهرستان ارزوئیه است و در اسلام برای کفاره بعضی از گناهان آزادی عبده و بنده خداوند متعال در نظرگرفته شده و امروز تلاش برای آزادی زندانیان جرائم غیر‌‌عمد شامل این نوع کفارت می‌گردد.

وی با اشاره به آسیب‌های اجتماعی در جامعه گفت: اگر خیرین برای آزادی زندانیان اقدام عاجل نکنند تنها قشری که آسیب می‌بیند خانواده زندانیان است، این اقدام ارزشمند ضمن داشتن آثار مثبت و آزادی فرد محکوم شده و جلب رضایت شاکی، کاهش اثرات بسیار منفی حبس برای خود فرد، اجتماع و دولت را به دنبال دارد.

گفتنی است در این مراسم خیران و نیکوکاران ارزوئیه با اهداء کمک‌های نقدی خود زمینه آزادی زندانیان نیازمند جرائم غیرعمدی و غیر‌کلاهبرداری که به دلیل ناتوانی در پرداخت بدهی ناگزیر از تحمل مدتی حبس در زندان بوده را فراهم کردند.

انتهای خبر/ جواد بختیاری‌زاده

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

سد زردشت؛ بلاتکلیفی 14 ساله در سایه کم‌آبی شدید – #توسعه_بافت در انتظار عملیات احیا

شهرستان بافت که زمانی به عنوان جواهری سبز در قلب کرمان می‌درخشید، اکنون با توقف پروژه سد زردشت و بحران عمیق کم‌آبی، در آستانه فراموشی چشم‌انتظار معجزه‌ای برای بازگشت به دوران شکوفایی است. با گذشت 14 سال، آیا زمان آن نرسیده که مسئولین به فریاد این طلای سبز پاسخ دهند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *