حماسه‌ای شورانگیز دیگری در استان کرمان

حماسه‌ای شورانگیز دیگری در استان کرمان

مردم ولایت‌مدار و همیشه در صحنه دیار مُلک سلیمانی همزمان با آغاز فرایند انتخابات با حضور در شعب اخذ رأی بار دیگر همراهی خود و اقتدار ایران اسلامی را به‌نمایش گذاشتند.

حماسه‌ای شورانگیز دیگری در استان کرمان

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ صبح امروز در سراسر استان کرمان، پهناورترین استان کشور و دیار فرمانده سیدالشهدا جبهه مقاومت، سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی از اولین دقایق آغاز فرایند دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، مردم مؤمن، ولایت‌مدار و همیشه در صحنه دیار کریمان با حضور در شعب اخذ رأی در نقاط مختلف استان، بار دیگر با آرمان‌های انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، امام خمینی (ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی، رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای و شهدای گرانقدر کشور عزیزمان تجدید پیمان کردند.

بر اساس آخرین نشست خبری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان در روز گذشته، در کل استان کرمان، ۲ هزار و ۴۳۸ شعبه اخذ رأی داریم که از این تعداد هزار و ۴۷۷ شعبه ثابت، ۹۶۰ شعبه سیار و ۹۲ شعبه برای مناطق صعب‌العبور داریم.

همچنین وی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ در خصوص تعداد افراد واجدالشرایط گفته بود: ۲ میلیون و ۳۱۹ هزار و ۵۳۵ نفر در سطح استان واجدالشرایط رأی دادن هستند که از تعداد یاد شده یک میلیون و ۱۸۰ هزار و ۳۰۷ نفر مرد و یک میلیون و ۱۳۹ هزار و ۲۲۸ نفر آن‌ها زن و تعداد رأی اولی‌های استان ۱۲۲ هزار و ۱۱۰ نفر هستند.

در گزارش زیر، رخ‌دادهای مختلف از شعب اخذ رأی در جای‌جای استان کرمان است که می‌خوانید:

۸:۰۰

هم اینک همزمان با سراسر کشور، فرایند رأی‌گیری در تمامی شعب اخذ رأی استان کرمان آغاز شد و اقشار مختلف مردم دیار حاج‌قاسم با حضور در پای صندوق‌های رأی، اقتدار ایران اسلامی را به نمایش گذاشتند.

گلزار بین‌المللی شهدا، حسینیه ثارالله، بیت‌الزهرا (س)، مسجد جامع، مسجد امام خمینی (ره) و غیره از جمله مکان‌هایی هستند که برای اخذ رأی در نظر گرفته شده‌اند.

این خبر در حال تکمیل است….

انتهای خبر/م

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

شهید مطهری مرزبان دین به‌معنای دقیق کلمه بود

شهید مطهری مرزبان دین به‌معنای دقیق کلمه بود

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: یکی از ویژگی‌های شهید مطهری، مرزبانی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *