حکومت دینی مبتنی بر ولایت فقیه مسیر موفقیت را طی می‌کند/ جمهوری اسلامی، یکی از کارآمدترین حکومت‌های موجود دنیاست

حکومت دینی مبتنی بر ولایت فقیه مسیر موفقیت را طی می‌کند/ جمهوری اسلامی، یکی از کارآمدترین حکومت‌های موجود دنیاست

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس گفت: حکومت دینی مبتنی بر ولایت فقیه راه‌های پیشرفت، موفقیت و پیروزی را طی می‌کند.

حکومت دینی مبتنی بر ولایت فقیه مسیر موفقیت را طی می‌کند/ جمهوری اسلامی، یکی از کارآمدترین حکومت‌های موجود دنیاست

حجت‌السلام والمسلمین حسین جلالی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری«اقطاع خبر»؛ ضمن گرامیداشت دهه امامت و ولایت و فرا رسیدن عید غدیرخم گفت: دین مبین اسلام مبتنی بر دو ستون و دو ارزش اصلی بسیار والا قرآن و اهل‌بیت علیهم‌السلام است که این دو به منزله دو بال یک پرنده هستند که می‌توانند با پرواز به اوج برسند و مسلمان با تبعیت از این دو گوهر گران‌بها می‌توانند قله‌های پیشرفت را فتح کنند.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بعد از ائمه معصمومین علیهم‌السلام در ۱۴ قرن گذشته شاهد شکل‌گیری حکومت دینی با محوریت ولایت نبودیم و برای اولین بار با پیروزی انقلاب اسلامی و شکل‌گیری نظام اسلامی ما به حکومت مبتنی بر ولایت فقیه رسیدیم.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: برای جهانیان این حکومت جدید بود و دشمنان از این نوع حکومت به دشدت به وحشت افتاده بودند و از این رو تصمیم گرفتند که نگذارند این حکومت دینی و مبتنی بر ولایت فقیه موفق شود و نمی‌خواستند تجربه موفقی در دنیا پیش روی چشم جهانیان قرار گیرد؛ بنابراین از روزهای آغازین شکل‌گیری انقلاب اسلامی و حکومت دینی شاهد فتنه‌ها، توطئه‌ها و هجمه‌ها بودیم.

وی ابراز کرد: از همان ابتدا آوای خودمختاری دشمنان شنیده می‌شد و فتنه‌های خارج از کشور مانند جنگ، تحریم‌ و حمله‌های آمریکایی‌ها در عرصه‌های مختلف موجب شکل‌گیری توطئه‌های بزرگ داخلی و بین‌المللی شد تا نگذارند جمهوری اسلامی مبتنی بر ولایت فقیه پیروز شود؛ دشمنان از حکومت و دولت ترس نداشتند، هراس آن‌ها از یک مؤلفه مهم بود که این مؤلفه آرامش‌بخش‌ترین عامل پیروزی در بین مردم و مسلمانان، ولایت بود.

حجت‌السلام والمسلمین حسین جلالی گفت: علی‌رغم تمامی بداخلاقی‌ها و فتنه‌ها امروز جمهوری اسلامی ایران، یکی از کارآمدترین حکومت‌های موجود در دنیاست و امروز ثابت شده است که حکومت دینی مبتنی بر ولایت فقیه موانع را یکی پس از دیگری از سر راه بر می‌دارد و راه‌های پیشرفت، موفقیت و پیروزی را طی می‌کند.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: ما امروز در بسیاری از موضوعات رتبه‌های تک رقمی در دنیا داریم  در برخی از موارد نیز کشور اول دنیا هستیم؛ در بسیاری از عرصه‌ها مانند مسائل ماهواره‌ای، هسته‌ای، کشاورزی، ژنتیک، سلول‌های بنیادین، شبیه‌سازی، تولید سلاح‌های بازدارنده دفاعی، موشکی و تولید پهبادها و غیره ایران اسلامی حرف بسیار برای گفتن دارد و دنیا دستش را به سمت ما دریافت و انتقال تکنولوژی دراز کرده است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ملت ایران اسلامی ۴۴ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی آگاهانه پای ارزش‌های انقلاب ایستاده‌اند و صبوری کرده‌اند و امروز شیرینی میوه حکومت دینی مبتنی بر ولایت فقیه را می‌چشند و دنیا امروز حقانیت جمهوری اسلامی را متوجه شده است.

وی خاطرنشان کرد: امروز ذلت آمریکا، شکنندگی قدرت اتحادیه اروپا و به هم ریختگی بحران اقتصادی در غرب را شاهد هستیم و همه این مسائل نشان می‌دهد که ایران اسلامی به عنوان قدرت بزرگ در خاورمیانه و غرب آسیا مطرح است.

انتهای خبر/م

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

لاله‌زار سردترین ایستگاه سرد کشور

لاله‌زار سردترین ایستگاه سرد کشور

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته لاله‌زار با یک درجه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *