خون «فرزند کرمان» استکبار را به بن‌بست رساند

خون «فرزند کرمان» استکبار را به بن‌بست رساند

رژیم جنایت‌کار صهیونیستی با به‌شهادت رساندن سردار دل‌ها گمان می‌کردند، محور مقاومت متوقف خواهد شد اما خون شهید سلیمانی باعث انتقام‌جویی از استکبار جهانی شد و خروش جهان اسلام را در پی داشت.

خون «فرزند کرمان» استکبار را به بن‌بست رساند

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری اقطاع خبر؛ شهید سلیمانی نامی که پس از شهادت وی، نامش بیش از پیش پرآوازه شد و اقدام و جنایت تروریستی اخیر دشمنان و ایادی آنان در ایام سالگرد شهادت سپهبد شهید سلیمانی و به شهادت رساندن زائران «فرزند کرمان» هراس رژیم غاصب صهیونیستی از شهید سلیمانی، نام حاج‌قاسم، مکتب سپهبد شهید سلیمانی و زائران وی را عیان‌تر کرد.
 

لزوم حرکت و اقدام عملی در مسیر مکتب شهید سلیمانی

سیدحسین صابری در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری اقطاع خبر؛ ضمن تسلیت چهارمین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی و وقوع حادثه تروریستی گلزار شهدا شهر کرمان گفت: بنده از اوایل انقلاب یا حاج‌قاسم به‌دلایلی ارتباط داشتم، وی فردی پرتلاش، مردمی، انقلابی و پرکار می‌شناسم.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمان تأکید کرد: شهید سلیمانی فردی بی‌ادعا و مردمی بود که به مردم و نیروهای خود علاقه‌مند و بامحبت بود و به همه سرکشی می‌کرد.

وی ابراز کرد: شرط گرامیداشت سپهبد شهید سلیمانی، حرکت عملی در مسیر مکتب وی و خدمت ایثارگرانه و مجاهدانه به امت مسلمان است.

صابری خاطرنشان کرد: ملت ایران با حضور در صحنه‌های دفاع از انقلاب و ارزش‌های انقلاب اسلامی بر علیه سلطه استکبار و حقوق ضد بشر آمریکایی و دفاع از مردم مظلوم غزه و صهیونیسم بین‌المللی اقدام کنند.

سردار سلیمانی از جنس مردم بود

احمدعلی مقدم در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری اقطاع خبر؛ در رابطه با جامعیت ابعاد شخصیت فردی و مدیریتی سپهبد شهید سلیمانی، گفت: شهید سلیمانی مؤمنی ولایت‌مدار، مخلص، انقلابی و آتش به اختیار به معنی واقعی کلمه، شخصیتی جهادی، شجاع و خستگی‌ناپذیر بود که مسئولیت سنگین وی در تامین امنیت منطقه و جمهوری اسلامی هیچ‌گاه سبب نشده بود که او از یاد خانواده‌های شهدا، جانبازان، فقرا و محرومان غافل شود.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان با گرامیداشت یاد این شهید والامقام، افزود: حاج‌قاسم شخصیت جذابی بود که بسیاری از ابعاد شخصیتی وی هنوز برای ما ناشناخته مانده است زیرا وی شخصی بی‌ریا و مخلص بود که هیچ‌گاه در پی معرفی خود نبود و همانند حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها گمنام بود و پیروزی و موفقیت را در بی نشانی و ناشناسی می‌دید.

این فعال سیاسی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی از جنس مردم و به درد ملت آشنا بود، تبیین کرد: حاج‌قاسم جوانی ساده و بی‌ریا از دل خانواده‌ای عشایر و کشاورز بود که همه داشته‌هایش را با تلاش و رنج بسیار به‌دست آورده بود و به‌همین خاطر درد مردم را می‌فهمید و همیشه یار و هم‌پا ملت در سختی‌ها و مشکلات بود و در حقیقت مردمی بودن و اخلاص حاج‌قاسم او را حاج قاسم و سردار دل‌ها کرد و جهانی را شیفته و دلباخته وی کرد به‌طوری که شهادت سردار سلیمانی بسیار بیشتر از حیات وی در مردم جهان تاثیر‌گذار بوده است.

سردار سلیمانی مکتبی پایان‌ناپذیر است

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر اینکه ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری از ویژگی‌های بارز سردار دل‌ها بود، تصریح کرد: به فرموده مقام معظم رهبری شهید سلیمانی، شهید زنده بود که این خصلت را با تقوا، خضوع و گمنامی محض به‌دست آورده بود و لازم است مسؤلان و مدیران ما نیز با تاسی از این الگوی بزرگ، دلبسته مقام و پست نباشند و فقط برای رضای خدا و مردم کار کنند و همانند او مطالبات رهبری معظم را برآورده کنند.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی یک شخص نیست بلکه باور و مکتبی پایان‌ناپذیر است، اذعان کرد: بعد از چهار سال از شهادت شهید سلیمانی، هنوز همه آحاد مردم داغ‌دار این بسیجی و سرباز حقیقی انقلاب هستند و حضور پرشور مردم از جای‌جای ایران و جهان بر سر مزار این شهید بزگوار در طول سال و خصوصا دهه مقاومت مؤید این ارادت قلبی مردم به وی است.

محمدمهدی زاهدی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری اقطاع خبر؛ با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص مکتب حاج‌قاسم گفت: مکتب شهید سلیمانی، دنیایی از زوایای مختلف عقیدتی و عملی این مجاهد فی‌سیبل‌الله، سرباز ولایت و سردار سپاه اسلام است.

خون حاج‌قاسم باعث انتقام‌جویی از آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه شد

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دشمنان، استکبار جهانی و صهیونیست‌ها گمان می‌کردند با شهادت شهید سلیمانی جریان مقاومت برای مقابله با استکبار فرو می‌نشیند و حتی از پس از عملیات طوفان‌الاقصی، یکی از مسئولان کشورهای اروپایی گفته بود، ما گمان می‌کردیم، ماجرا فلسطین و قدس تمام شده است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: رژیم صهیونیستی در نظر داشت که با تمامی کشورهای اسلامی و عربی وارد رابطه شود که نمونه آن را در سال‌های اخیر شاهد بودیم و بر همین اساس بود که مسئولان اروپایی عنوان کردند ما گمان نمی‌کردیم، جریان قدس و فلسطین پویا و فعال باشند و از خود تحرکی نشان دهند.

وی اظهار کرد: شهادت حاج‌قاسم و خون وی باعث شد در زمینه انتقام‌جویی از آمریکا جنایت‌کار و صهیونیست غاصب شاهد اقدامات گسترده در منطقه باشیم؛ به‌عنوان مثال جریان یمن را ببینید که چگونه قوی شده است و در برابر ابرقدرت‌ها می‌ایستد و با صراحت اعلام می‌کند، من اجازه نمی‌دهم کشتی رژیم صهیونیستی پهلو بگیرد؛ کشوری که در سال‌های اخیر شرایط مناسبی را نداشتند، هم‌اکنون به‌جایی رسیده‌اند که برای رژیم صهیونیستی خط و نشان می‌کشند و ترس بر دل آن‌ها می‌اندازند.

فرو رفتن رژیم صهیونیستی در گرداب با اقدامات مجاهدین جبهه مقاومت

زاهدی تصریح کرد: از سوی دیگر شاهد بودیم جریان جهاد اسلامی در فلسطین، عملیاتی را طراحی می‌‌کند که در تمامی سرزمین‌های اشغالی صدها نفر را به اسارت می‌گیرند و این عملیات در حالی انجام می‌شود که مسئولان رژیم صهیونیستی در خواب بودند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: رژیم صهیونیستی در سال ۱۹۶۷ در کمتر از یک روز، چند کشور اسلامی را شکست می‌دهد و وادار به عقب‌نشینی می‌کند؛ اما در نبرد اخیر غزه، رژیم صهیونیستی با یک کشور مواجه نیست بلکه با یک جریان جهانی مجاهد در منطقه مواجه است که هنوز نتوانسته آن‌ها را به زانو در بیاورد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه ماهیت رژیم خون‌خوار، آدم‌کُش و کودک‌کُش رژیم صهیونیستی برای تمام کشورها روشن شده است، عنوان کرد: اگرچه بسیاری از کشورها برحسب ظاهر از این رژیم حمایت می‌کنند اما در درون کشورها شاهد برپایی تظاهرات‌هایی علیه رژیم صهیونیستی هستیم.

وی با بیان اینکه مجاهدین جبهه مقاومت تربیت شده مکتب شهید سلیمانی هستند، خاطرنشان کرد: شاهد بودیم که جنبش حزب‌الله و جریان مقاومت و مبارز چه اقداماتی انجام دادند و نتیجه فعالیت آنان، فرو رفتن رژیم صهیونیستی در گرداب است.

انتهای خبر/م
 

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

شهید مطهری مرزبان دین به‌معنای دقیق کلمه بود

شهید مطهری مرزبان دین به‌معنای دقیق کلمه بود

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: یکی از ویژگی‌های شهید مطهری، مرزبانی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *