دانش آموز زرندی رتبه دوم مسابقات کشوری قرآن کریم را از آن خود کرد

دانش آموز زرندی رتبه دوم مسابقات کشوری قرآن کریم را از آن خود کرد

عبدالوحید جعفری گفت: مبینا علیزاده دانش آموز پایه دوازدهم رشته ریاضی و فیزیک موفق به کسب رتبه دوم کشوری بیست و هفتمین کنگره سراسری قرآن کریم ویژه مدارس استعدادهای درخشان در رشته حفظ عمومی شد.

دانش آموز زرندی رتبه دوم مسابقات کشوری قرآن کریم را از آن خود کرد

به گزارش اقطاع خبر ، عبدالوحید جعفری  مدیریت آموزش و پرورش شهرستان زرند ضمن تبریک این موفقیت به جامعه فرهنگیان فرهیخته به ویژه دانش آموزان این شهرستان گفت: دانش آموز مبینا علیزاده از دبیرستان دخترانه فرزانگان این شهرستان موفق به کسب رتبه دوم کشوری بیست و هفتمین کنگره سراسری قرآن کریم ویژه مدارس استعدادهای درخشان در رشته حفظ عمومی شد.

 
وی تصریح کرد: این مسابقات در دو قسمت آوایی شامل قرائت، حفظ و حفظ ویژه و مفاهیم با رویکرد تمدن سازی و خودباوری برگرفته از بیانیه گام دوم انقلاب بوده است.
 
 جعفری بسترسازی مناسب جهت اُنس بیشتر دانش آموزان و افزایش علاقه‌مندی به قرآن کریم؛ توسعه و ترویج قرائت، حفظ، تفسیر، تدبر، فهم و بهره گیری از دستورات قرآن کریم در زندگی و بهره مندی از معارف قرآنی جهت اعتلای اخلاق، ایمان و بصیرت دینی دانش‌آموزان و تقویت و توسعه فضای محافل معنوی و قرآنی در بین آن¬ها را از اهداف دنبال شده در این کنگره عنوان کرد.
 
 مدیریت آموزش و پرورش شهرستان زرند این موفقیت را به تمامی همکاران فرهنگی ، دانش آموزان ، به ویژه خانواده های سخت کوش آنان و همچنین دبیران ومربیان این آموزشگاه تبریک گفته و آرزوی موفقیت روز افزون تمامی همکاران فرهنگی و دانش آموزان در عرصه های مختلف علمی وفرهنگی را از درگاه خداوند منان خواستار است.
 
انتهای پیام/قنبرزهی

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

ایام پایانی ماه رمضان را دریابید

ایام پایانی ماه رمضان را دریابید

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زرند گفت: یکی از با فضیلت‌ترین ایام و لیالی ماه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *