درخشش دانش‌آموزان کرمانی در دوازدهمین جشنواره نوجوان سالم

درخشش دانش‌آموزان کرمانی در دوازدهمین جشنواره نوجوان سالم

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از درخشش دانش‌آموزان کرمانی در دوازدهمین جشنواره نوجوان سالم خبر داد.

درخشش دانش‌آموزان کرمانی در دوازدهمین جشنواره نوجوان سالم

به گزارش سرویس فرهنگی اقطاع خبر به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان؛ آیین تجلیل از ۹ دانش آموز کرمانی برگزیده جشنواره کشوری نوجوان سالم با حضور مدیرکل، معاون پرورشی و فرهنگی، رئیس اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی، رئیس مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی آموزش و پرورش استان و …در سالن شهید جعفری اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان برگزار شد.

رضا رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در این مراسم گفت: دوازدهمین دوره جشنواره نوجوان سالم و یاریگران زندگی در سه گروه مخاطب دانش آموزان، والدین و همکاران با هدف تبیین و ترویج سبک و شیوه‌های زندگی سالم، بهداشت روان، پیشگیری از رفتارهای پرخطر و… برگزار شد.

رضا رضایی افزود: ۳۰۴هزار دانش‌آموز استان در دوازدهمین دوره جشنواره نوجوان سالم شرکت کردند که از این تعداد ۴۰۰۰ اثر به دبیرخانه استانی جشنواره واقع در مدیریت آموزش و پرورش ناحیه ۲ کرمان رسید و ۶۰ اثر هم به مرحله کشوری راه یافت.

وی خاطرنشان کرد: ۹ دانش‌آموز استان کرمان در دوازدهمین دوره جشنواره نوجوان سالم حائز رتبه برتر کشوری شدند، در بخش خلاقیت‌های دانش‌آموزی مهدی رحمانی از دوره متوسطه اول شهرستان کوهبنان در رشته ایده‌پردازی دانش‌آموزان رتبه شایسته تقدیر، حانیه همزه‌نژاد از دوره متوسطه دوم ناحیه دو کرمان در رشته نرم‌افزار چندرسانه‌ای رتبه سوم، فاطمه بیاضی‌زاده از شهرستان رفسنجان در رشته موشن‌گرافی رتبه دوم را کسب کرده‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: سجاد باقری از دوره متوسطه اول شهرستان رفسنجان در رشته فیلم کوتاه رتبه شایسته تقدیر، مائده دیباجی از دوره متوسطه اول ناحیه یک کرمان در رشته نقاشی پاستل رتبه دوم، عسل سلیم نجارزاده کرمانی از دوره متوسطه دوم ناحیه ۲ کرمان در رشته نقاشی پاستل رتبه اول، امیر رضا سعیدی از دوره متوسط دوم ناحیه ۲ کرمان در رشته نقاشی آبرنگ رتبه سوم و روژان نخعی از دوره متوسطه دوم ناحیه ۲ کرمان در رشته نقاشی آب‌رنگ رتبه اول را کسب کرده اند.

رضایی خاطرنشان کرد: در بخش پروژه‌های ابتکاری ادارات هم طرحی از مهرانگیز جمشیدی و ناهید میجانی از آموزش و پرورش شهرستان کهنوج در دوره متوسطه دوم در رشته تدوین نیمرخ راهکارها و ایده‌ها موفق به کسب رتبه سوم شده است.

انتهای خبر/ک

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

لاله‌زار سردترین ایستگاه سرد کشور

لاله‌زار سردترین ایستگاه سرد کشور

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته لاله‌زار با یک درجه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *