دیدار اعضای ستاد یادواره شهدای دبیرستان سپاه با استاندار کرمان

دیدار اعضای ستاد یادواره شهدای دبیرستان سپاه با استاندار کرمان

اعضای ستاد یادواره شهدای دبیرستان سپاه استان کرمان با استاندار کرمان دیدار و گفتگو کردند.

دیدار اعضای ستاد یادواره شهدای دبیرستان سپاه با استاندار کرمان

به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری«اقطاع خبر»؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان؛ محمدمهدی فداکار استاندار کرمان در این دیدار، برگزاری یادواره شهدای دبیرستان سپاه کرمان را کاری ارزشمند و در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا دانست و گفت: دبیرستان سپاه کرمان بچه‌های خیلی خوبی تربیت کرده بود که توانستند افراد موثری در سطح جامعه باشند.

استاندار کرمان تصریح کرد: دلیل موفقیت رزمندگان ما در جنگ تحمیلی این بود که در محیطی زیست می‌کردند که فضایی برای گناه وجود نداشت، بنابراین وجود چنین فضایی در دبیرستان سپاه موجب موفقیت دانش آموزان شد.

در این دیدار محمدمهدی کازرونی مدیر سابق دبیرستان سپاه کرمان “مکتب المهدی” گفت: این دبیرستان بنابر پیشنهادی که به سپهبد شهید قاسم سلیمانی داده شد در سال ۶۲ تاسیس شد.

وی خاطرنشان کرد: دبیرستان سپاه کرمان یک هزار و ۱۰۰ نفر فارغ‌التحصیل تحویل سپاه داد که از این تعداد ۵۰۰ نفر به جبهه اعزام شدند و در مجموع ۹۰ نفر از مربیان و دانش‌آموزان به فیض شهادت نائل آمدند.

مدیر سابق دبیرستان سپاه کرمان اظهار کرد: یادواره شهدای دبیرستان سپاه استان کرمان به مدت دو سال است که برگزار می‌شود و سخنران این یادواره در سال جاری احمدیان رئیس ستاد راهبردی سپاه و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام است.

انتهای خبر/م

 

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

رونمایی از «همیار بازیافت» در کرمان

رونمایی از «همیار بازیافت» در کرمان

با حضور جمعی از مسئولان کرمان، نشان همیار بازیافت در کرمان رونمایی شد. به گزارش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *