راه اندازی دبیرخانه مرکزی کمیته راهبردی دانش بنیان زرند در فرمانداری

راه اندازی دبیرخانه مرکزی کمیته راهبردی دانش بنیان زرند در فرمانداری

سرپرست فرمانداری زرند گفت: دبیرخانه مرکزی کمیته راهبردی دانش بنیان به منظور پیشبرد اهداف دانش بنیان در فرمانداری زرند راه اندازی می شود.

راه اندازی دبیرخانه مرکزی کمیته راهبردی دانش بنیان زرند در فرمانداری

به گزارش اقطاع خبر ، سرپرست فرمانداری زرند در اولین نشست کمیته راهبردی دانش بنیان شهرستان زرند بر ضرورت راه اندازی دبیرخانه مرکزی این کمیته در راستای پیشبرد اهداف دانش بنیان شهرستان در محل فرمانداری تاکید کرد.

وی افزود : در سال گذشته ۲۵ طرح دانش بنیان در شهرستان زرند به بهره برداری رسیده است که ایده‌های دانش بنیان در بحث های کشاورزی ، تغییر ارقام کشاورزی و کاشت محصولات خاص ، و خصوصا در زمینه مقابله با سرمازدگی و خشکسالی باید از سوی صاحب نظران، نخبگان و ایده پردازان علمی ارائه شود.

حسینی نژاد با توجه به نامگذاری شعار سال بیان کرد: شرکت‌های دانش بنیان، پتانسیلی دارند که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرند و برای توسعه اقتصادی مبتنی بر دانش، هم‌افزایی و تعامل بیشتری در این زمینه صورت گیرد.

وی گفت: مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان به عنوان نماینده دولتی دبیرخانه با همکاری مرکز رشد نوآوری مجتمع آموزش عالی زرند با محوریت و نظارت دبیرخانه مرکزی کمیته راهبردی فرمانداری، طرح‌های علمی دانش بنیان ارائه شده در شهرستان را جمع آوری و با اولویت تولیدات و بهره وری کشاورزی به مرحله اجرا برساند.

سرپرست فرمانداری زرند با تاکید بر نیاز به راه اندازی نمایندگی شرکت‌های نوآوری و حمایت از طرح‌های دانش بنیان در شهرستان زرند گفت: این مسئله باید از طریق هلدینگ میدکو و شرکت فولاد زرند ایرانیان پیگیری و به مرحله اجرا برسد.

انتهای پیام/قنبرزهی
 

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

ایام پایانی ماه رمضان را دریابید

ایام پایانی ماه رمضان را دریابید

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زرند گفت: یکی از با فضیلت‌ترین ایام و لیالی ماه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *