روند تکمیل جاده های نیمه تمام بخش یزدان آباد زرند ادامه دارد

روند تکمیل جاده های نیمه تمام بخش یزدان آباد زرند ادامه دارد

رئیس اداره راه روستایی اداره کل راهداری کرمان از روند تکمیل جاده‌های روستایی یزدان آباد بازدید کرد و گفت: روند تکمیل جاده های نیمه تمام بخش یزدان آباد زرند ادامه دارد و پروژه‌های بعدی در حال پیگیری هستنند که تا ۳۱ تیر ۱۴۰۱ بهره برداری میشوند و باهمت مسئولین این شهرستان این جاده‌ها به اتمام می‌رسند.

روند تکمیل جاده های نیمه تمام بخش یزدان آباد زرند ادامه دارد

به گزارش اقطاع خبر ، باخانی رئیس اداره راه روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمان به همراه جمعی از مسئولان زرند از روند تکمیل جاده‌های روستایی یزدان آباد بازدید نمود.

صادق زاده فرماندار زرند گفت: خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته در سنوات گذشته یکی از آرزو‌های بزرگ مردم این منطقه دسترسی به جاده اصلی بود که به خاطر بار ترافیکی که جاده زرند به یزدان آباد داشت و جاده جدید هم که ترانزیتی بود ما موفق شدیم که جاده ده فیاض به کریم آباد که سال‌های سال زیرسازی شده بود.

وی گفت: خوشبختانه با همکاری اداره کل راهداری این خبر خوش را به مردم یزدان آباد بدهیم که پیمانکار از ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ آسفالت این جاده را آغاز می‌کند و بزودی ما شاهد بهره برداری از این پروژه که آرزوی مردم است باشیم.

به گفته صادق زاده بعضی جاده‌های دیگر مثل جاده فتح آباد و چاه غلامعلی هم در حال پیگیری هستند.

باخانی رئیس اداره راه روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمان گفت: امروز ما در جاده‌های روستایی شاهد تحول عظیمی هستیم و بنا به گفته فرماندار ، پیمانکار از   ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ عملیات اجرایی خود را در جاده ده فیاض آغاز می‌کند و ۳۱خرداد ۱۴۰۱ این جاده به بهره برداری می‌رسد و پروژه‌های بعدی در حال پیگیری هستنند که تا ۳۱ تیر ۱۴۰۱ بهره برداری میشوند و باهمت مسئولین این شهرستان این جاده‌ها به اتمام می‌رسند.

انتهای پیام/قنبرزهی

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

ایام پایانی ماه رمضان را دریابید

ایام پایانی ماه رمضان را دریابید

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زرند گفت: یکی از با فضیلت‌ترین ایام و لیالی ماه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *