زرند تشنه سیراب خواهد شد

زرند تشنه سیراب خواهد شد

خبر خوش نماینده زرند و کوهبنان به مردم شهرستان زرند حاکی از انتقال آب خلیج فارس به این شهرستان و حل مشکلات آب منطقه است.

زرند تشنه سیراب خواهد شد

به گزارش اقطاع خبر ، با تائیدیه نهایی و مصوبه وزارت نیرو ،عملیات انتقال آب خلیج فارس به زرند آغاز و زرند تشنه سیرآب خواهد شد.

نماینده مردم زرند و کوهبنان گفت: از ابتدای دوره خدمت به عنوان نماینده مردم زرند و کوهبنان با رایزنی با وزرا نیرو و شخص دکتر رئیسی ، رئیس جمهور محترم و نطق های انجام شده در صحن مجلس در زمینه بحران آب منطقه ، امروز خبر خوش مصوبه وزارت نیرو جهت انتقال آب به شهرستان زرند را به اطلاع اینجانب رسید و این اتفاق بزرگ در دستور کار آب منطقه ای استان کرمان قرار گرفت. 

وی ادامه داد: به گفته مهندس رشیدی ، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمان با مصوبه وزارت نیرو به زودی تیم های ارزیاب و کارشناسان ما جهت اقدامات لازم در راستای ارزیابی و آغاز عملیات انتقال آب خلیج فارس به شهرستان زرند فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

شریعتی افزود: سالهاست که شهرستان زرند با مشکل خشکسالی دست و پنجه نرم می کند که این اتفاق بزرگ باعث حل مشکل آب شرب پایدار مردم ولایتمدار شهرستان زرند خواهد بود که این اقدام باعث رفع نگرانی و سختی های به وجود آمده چندین ساله برای مردم خواهد شد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس افزود : رویای بهره مندی از آب پایدار برای منطقه زرند به واقعیت می پیوندد و همه مردم منطقه از این نعمت خدادادی بهره مند خواهند شد.

انتهای پیام/قنبرزهی

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

ایام پایانی ماه رمضان را دریابید

ایام پایانی ماه رمضان را دریابید

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زرند گفت: یکی از با فضیلت‌ترین ایام و لیالی ماه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *