سارقان نقره جات یک باب مغازه در رفسنجان دستگير شدند

سارقان نقره جات یک باب مغازه در رفسنجان دستگير شدند

محمدجواد آرامون سرپرست انتظامی شهرستان رفسنجان گفت: با تلاش بی وقفه ماموران پلیس شهرستان رفسنجان عاملان سرقت7 کیلوگرم اشیای نقره ای یک مغازه فروش نقره جات و اشیای قیمتی ظرف 48 ساعت شناسایی و دستگير شدند.

سارقان نقره جات یک باب مغازه در رفسنجان دستگير شدند

به گزارش “اقطاع خبر” محمدجواد آرامون سرپرست انتظامی شهرستان رفسنجان افزود: در این رابطه ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی دقیق صحنه سرقت متوجه شدند تصاویر مربوط به عاملان سرقت توسط چندین دوربین پنهان اماکن عمومی شکار شده است که ماموران با بررسی تصاویر آن ها و اقدامات اطلاعاتی بعدی یکی از متهمان را که از سارقان سابقه دار بود شناسائی و او را کمتر از 48 ساعت از زمان وقوع سرقت در یکی از نقاط شهر دستگیر کردند.

آرامون گفت: این متهم در بازجویی های انجام شده ضمن معرفی دو همدست خود به سرقت 7 کیلو نقره جات اعتراف کرد که ماموران در ادامه پس از شناسایی مخفیگاه آنان طی دو عملیات جداگانه هر دو همدست این سارق سابقه دار را نیز دستگیر و آنان را با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی کردند.

سرپرست انتظامی شهرستان رفسنجان تصریح کرد: طی این عملیات و در سایه تلاش بی وقفه ماموران در کنار انهدام این باند،  نقره جات 2 میلیارد و 500 میلیون ریالی سرقت شده نیز کشف و تحویل صاحب مغازه شدند.

انتهای پیام/تاج الدینی

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

لاله‌زار سردترین ایستگاه سرد کشور

لاله‌زار سردترین ایستگاه سرد کشور

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته لاله‌زار با یک درجه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *