سردار پاکپور نقش اساسی در تامین امنیت جنوب شرق داشته است/ لشکر 41 ثارالله از سه استان سیستان، کرمان و هرمزگان شکل گرفت

سردار پاکپور نقش اساسی در تامین امنیت جنوب شرق داشته است/ لشکر ۴۱ ثارالله از سه استان سیستان، کرمان و هرمزگان شکل گرفت

حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله کرمان گفت: یکی از شخصیت ها و فرماندهانی  که در این ۱۴ سال نقش اساسی و کلیدی در تامین امنیت کشور داشته است برادر بزرگوارمان سردار پاکپور است از سال۸۷ مسولیت نیروی زمین و در سال ۸۸ ماموریت جنوب شرق را بر عهده گرفته است ، واقعا نیروی زمینی تحت اوامر امام خویش و تحت فرماندهی سردار پاکپور خوب درخشید و مورد احترام رهبر انقلای است.

سردار پاکپور نقش اساسی در تامین امنیت جنوب شرق داشته است/ لشکر 41 ثارالله از سه استان سیستان، کرمان و هرمزگان شکل گرفت

به گزارش” اقطاع خبر “ سردار حسین معروفی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده لشکر عملیاتی سپاه ۴۱ ثارالله  به سردار محمد پاکپور گفت: ثارالله و رزمندگان ثارالله و مردم کرمان شما را رفیق شفیق سرور بزرگمان سالار شهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی می دانند و شما راه همراه وی دیده اند و هرگز شما را فراموش نخواهند کرد.

وی ادامه داد: بسیار خرسندیم که امروز کرمان و ثاراللهیان میزبان یک مجاهد ولایی و بزرگ مردی چون شما ( سردار پاکپور) هستیم کسی که ذوب شده در ولایت است و فرامین ایشان را عملیاتی می کند.

حسین معروفی افزود: یکی از شخصیت ها و فرماندهانی  که در این ۱۴ سال نقش اساسی و کلیدی در تامین امنیت کشور داشته است برادر بزرگوارمان سردار پاکپور است از سال۸۷ مسولیت نیروی زمین و در سال ۸۸ ماموریت جنوب شرق را بر عهده گرفته است ، واقعا نیروی زمینی تحت اوامر امام خویش و تحت فرماندهی سردار پاکپور خوب درخشید و مورد احترام رهبر انقلای است.

 وی با بیان اینکه سردار پاکپور را تنها فرمانده لشکر نیروی زمینی نمی شناسیم، گفت: سردار شخصیتی است که مورد عنایت، حجت و ولی خداست، و اثرات آن را دیده ایم که این برای ما خیلی مهم است.

معروفی ادامه داد: لشکر ۴۱ ثارالله با ۳ نیروی رزمی متشکل از رزمندگان سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان پایه گذاری کرد و نطفه آن در کرخه کور با گروهان و دربیت المقدس با دوگردان و در فتح المبین با تیپ و در عملیات رمضان با لشکر ساخته شد و نهادینه شد.

وی تاکید کرد: شهدای سپاه سه استان متعلق به لشکر همیشه پیروز ثارالله هستند بنابراین چه در دوران دفاع مقدس و چه در بر قراری امنیت در منطقه جنوب شرق کشور توسط فرمانده شهیدمان حاج قاسم سلیمانی در تمامی عرصه ها خوش درخشید و ماموریت خود را انجام داد.
 
فرمانده سپاه ثارالله کرمان ادامه داد: در طرح اقدام سپاه استان و لشکر مردم پایه ثارالله در ماموریت های  اجتماعی ، امنیتی و دفاعی تحت امر نیروی زمینی سپاه در ۴ مرحله تحت فرماندهی سردار پاکپور به اجرای ماموریت خاص تحت امر وی بود.

حسین معروفی افزود: سرهنگ جلال را از دوران بهبوهه جنگ می شناسیم روحیه او از زمان جنگ در دهه ۶۰ و در بعد از جنگ همچنان یکی است و دوست و همرزم ماست و برای همه ثاراللهیان ، روحیه حق گویی، شجاعت وی بر کسی پوشیده نیست و حقیقتا نمره سردار عادلی نمره عالی است.

انتهای پیام/ طهماسبی
 

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

اهدای ۲ هزار سری جهزیه به زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد کرمان

اهدای ۲ هزار سری جهزیه به زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد کرمان

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: رزمایش ملی اهدای ۴۲ هزار جهیزیه به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *