سرمازدگی به ۱۲ هزار هکتار از باغات پسته بالغ بر ۱۲۵۰ میلیارد تومان خسارت واردکرده است

سرمازدگی به ۱۲ هزار هکتار از باغات پسته بالغ بر ۱۲۵۰ میلیارد تومان خسارت واردکرده است

زهرودی گفت: سرمازدگی امسال تاثیرات منفی بر اقتصاد شهرستان داشته و به ۱۲ هزار هکتار از باغات پسته بالغ بر ۱۲۵۰ میلیارد تومان خسارت وارد شده است . که قطعا از برنامه های دولت در شهرستان حمایت از کارگران و همچنین رونق کسب و کارهای خرد خواهد بود.

به گزارش اقطاع خبر؛ بمناسبت روز شوراهای اسلامی، همایش شوراهای اسلامی شهر و روستا با حضور فرماندار،  امام جمعه انار و امینشهر، بخشدار، شهردار انار و تنی چند از مدیران و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا در فرمانداری انار برگزار شد.

زهرودی گفت: سرمازدگی امسال تاثیرات منفی بر اقتصاد شهرستان داشته و به ۱۲ هزار هکتار از باغات پسته بالغ بر ۱۲۵۰ میلیارد تومان خسارت وارد شده است که قطعا از برنامه های دولت در شهرستان حمایت از کارگران و همچنین رونق کسب و کارهای خرد خواهد بود.

فرماندار شهرستان انار در ادامه مبلغ واریز به حساب دهیاری ها و شهرداری ها را از محل حق آلایندگی و ارزش افزوده را در سال ۱۴۰۰ بدین شرح عنوان کرد: ۴۸٫۸ میلیارد تومان واریزی به حساب شهرداری ها و دهیاری ها در سال ۱۴۰۰ واریز گردیده است که ۱۹٫۲میلیارد تومان آن سهم روستاها ، ۶.۷ میلیارد تومان سهم امینشهر و ۲۲.۶ میلیارد تومان سهم شهرداری انار بوده است که این مبلغ بر اساس سرانه جمعیتی هر منطقه توزیع شده است.

زهرودی همچنین به نقش شوراها در تصمیم گیری محلی اشاره کرد و افزود: شوراها بایستی ضمن مطالعه شرح وظایف قانونی خود ، بر همین اساس تصمیم گیری و اقدام نمایند .

فرماندار شهرستان انار خاطر نشان کرد: شهرداری ها و دهیاری ها بایستی از طریق سرمایه گذاری بدنبال درآمد پایدار باشند که سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور نیز در این زمینه تسهیلات برای سرمایه گذاری واگذار  نمایند .

انتهای پیام/

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

رکاب‌زنی ۱۳۰۰ کیلومتری به عشق سردار دل‌ها

رکاب‌زنی ۱۳۰۰ کیلومتری به عشق سردار دل‌ها

گروه پا به رکابان امام زمان(عج) مسیر هزار و ۳۰۰ کیلومتری از کرمانشاه تا کرمان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *