ضرب و شتم پرسنل اورژانس شهرستان فاریاب صحت ندارد

ضرب و شتم پرسنل اورژانس شهرستان فاریاب صحت ندارد

معاون سیاسی امنیتی فرمانداری فاریاب گفت: خبری که با عنوان ضرب‌و شتم پرسنل اورژانس فاریاب منتشرشده است که دور از واقعیت و کذب است.

ضرب و شتم پرسنل اورژانس شهرستان فاریاب صحت ندارد

ابوذر امیری در گفتگو با سرویس اجتماعی اقطاع خبر در خصوص انتشار خبری در فضای مجازی پیرامون «ضرب و شتم پرسنل اورژانس‌‌ در شهرستان فاریاب » گفت: اکثر محتوای خبر منتشر شده دور از واقعیت است.

ابوذر امیری معاون‌سیاسی،امنیتی فرمانداری گفت: امروز خبری با موضوع «ضرب و شتم پرسنل اورژانس در شهرستان فاریاب» در فضای مجازی منتشر شد که اکثریت محتوای خبر،تحریف شده و به دور از واقعیت بود.

امیری بیان کرد: شب گذشته،یک نفر از همراهان یک بیمار که مصدوم شده بود،برخورد نامناسبی با یکی از پرسنل محترم اورژانس داشته که با دستور قضایی نیز بازداشت شده است،در حالیکه متاسفانه در متن منتشر شده،کلمات و جملات به نحوی به کار برده شده است که وانمود می‌کرد افرادی به‌صورت دسته جمعی به پرسنل اورژانس حمله کرده‌اند.

معاون فرمانداری فاریاب تاکید کرد: حتی تصویری در خبر مذکور درج شده بود هیچ ارتباطی با واقعیت نداشت و تزئینی بوده است که اخلاق رسانه‌ای را نشر دهندگان زیر پا گذاشته‌اند.

وی افزود: مردم شریف فاریاب،مردمانی صبور و قدرشناس هستند و به دور از انصاف بود که خبری با این حد از تحریفات،تهیه و تنظیم شود که منجر به تشویش اذهان عمومی و شکل‌گیری تصورات منفی نسبت به مردم شریف فاریاب در آستانه نوروز گردد.

امیری اظهار کرد: ما به صورت رسمی و قانونی، پیگیری‌های لازم در راستای برخورد قانونی با تهیه‌کنندگان خبر کذب را انجام می‌دهیم.

انتهای خبر/م.ق

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

مراسم سومین سالگرد سردار حجازی در فاریاب برگزار شد

مراسم سومین سالگرد سردار حجازی در فاریاب برگزار شد

مراسم سومین سالگرد سردار حجازی با حضور مسئولین و مردم در فاریاب برگزار شد. به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *