عضو کانون پرورش فکری کرمان عضو باشگاه «قاف» شد

عضو کانون پرورش فکری کرمان عضو باشگاه «قاف» شد

یاسمن امینی عضو مرکز فرهنگی‌ هنری کانون شهربابک در باشگاه رویش استعدادهای برتر ادبی نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور پذیرفته شد.

عضو کانون پرورش فکری کرمان عضو باشگاه «قاف» شد

به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری اقطاع خبر؛ به نقل از روابط‌ عمومی اداره‌ کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان؛ یاسمن امینی عضو انجمن شاعران نوجوان آوای قلم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهربابک به مربی‌گری زهرا میریان از استان کرمان برای عضویت در باشگاه رویش استعدادهای برتر ادبی نوجوان کانون کشور انتخاب شد.

بنابر این خبر، اول تا سوم آذر ۱۴۰۲ اولین اردوی سه روزه اعضای باشگاه رویش استعدادهای برتر کانون پرورش فکری در بندر انزلی برگزار شد.

این در حالی است که، میلاد عرفان‌پور، سعید بیابانکی، شاهین رهنما و احمد خدادوست در این اردو کارگاه‌های محتوایی برای اعضای باشگاه برگزار کردند.

هدف باشگاه رویش استعدادهای برتر ادبی نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تربیت نسل نو شاعران متعهد در حوزه کودک و نوجوان و برنامه‌ریزی سه ساله برای رشد و بالندگی آینده‌سازان با بهره‌گیری از شیوه‌های هدفمند و استفاده از ظرفیت‌های صاحبان قلم و اندیشه در ارتقای آگاهی‌های اعضا از جمله اهداف این حرکت فرایندمحور ادبی است. اعضا در این اردو باصاحبان قلم و اندیشه و فعالان عرصه فرهنگ آشنا شدند.

بر همین اساس، باشگاه قاف با تشکیل پرونده ادبی برای اعضا، برگزاری دوره‌های آموزشی شعر به‌صورت حضوری و مجازی، طراحی سیر مطالعاتی و ارسال کتاب و منابع تخصصی، اختصاص مربی مطرح، ارزیابی پایان دوره و معرفی به جامعه و برگزاری اردوها و کارگاه‌های محتوایی و معرفتی و استفاده از چهره‌های شاخص شعر و ادبیات انقلاب اسلامی به رشد و هدایت اعضای باشگاه می‌پردازد.

انتهای خبر/م
 

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

رونمایی از «همیار بازیافت» در کرمان

رونمایی از «همیار بازیافت» در کرمان

با حضور جمعی از مسئولان کرمان، نشان همیار بازیافت در کرمان رونمایی شد. به گزارش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *