لزوم احداث کتابخانه مرکزی در شهرستان زرند

لزوم احداث کتابخانه مرکزی در شهرستان زرند

پورافغان مسئول امور کتابخانه های زرند با اشاره به سخنی از مقام معظم رهبری اظهار داشت : احداث کتابخانه مرکزی یکی از ضروریات شهر است که باید انجام شود.

لزوم احداث کتابخانه مرکزی در شهرستان زرند

به گزارش اقطاع خبر، پورافغان مسئول امور کتابخانه های زرند در این جلسه با اشاره به سخنی از مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه : مسئولین بدانند اگر مطالعه نداشته باشید بهتر است مسئولیت هم نداشته باشید . اگر انسان اهل مطالعه و کار عملی باشد می تواند مسئولیت هم قبول کند ، اظهار داشت : احداث کتابخانه مرکزی یکی از ضروریات شهر است که باید انجام شود .

وی افزود : خوشبختانه استقبال از مطالعه و مراجعه به کتابخانه در زرند بسیار خوب است و شهروندان اهل مطالعه زیادی داریم . اما فضای کافی و شایسته و در خور شأن وجود ندارد .

وی خاطر نشان کرد : در خصوص این موضوع چندین جلسه با مدیران شهر داشته‌ام و پیگیری کرده ام . اما به نتیجه مطلوب نرسیدم و تاکنون اقدامی در این خصوص انجام نشده است .

حاج عباس ایرانمنش رئیس شورای شهر زرند ضمن تاکید بر اهمیت فرهنگ کتاب و کتابخوانی در شهروندان اظهار داشت : احداث کتابخانه در حال حاضر در توان شهرداری نیست . مگر اینکه هزینه ساخت این مجموعه از منبعی دیگر تأمین گردد .

وی تصریح کرد : شهرداری تاکنون دو کتابخانه در شهر احداث و در اختیار امور کتابخانه‌ها قرار داده است . همه دستگاهها و مدیران ارشد شهر ، اعم از فرمانداری ، امام جمعه ، اداره راه و شهرسازی ، صنایع و معادن باید همت کنند و این مجموعه احداث گردد .ما آنچه در توانمان باشد با تمام وجود برای احداث کتابخانه مرکزی شهر انجام خواهیم داد.

در پایان مقرر شد کارگروهی متشکل از مدیران ارشد شهرستان و صنایع و معادن تشکیل و نسبت به احداث این مجموعه اقدام گردد .

انتهای پیام/قنبرزهی

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

ایام پایانی ماه رمضان را دریابید

ایام پایانی ماه رمضان را دریابید

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زرند گفت: یکی از با فضیلت‌ترین ایام و لیالی ماه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *