مجموعه سوارکاری زرند پیشرفت ۹۰ درصدی داشته است

مجموعه سوارکاری زرند پیشرفت ۹۰ درصدی داشته است

مجموعه تخصصی آموزش سوارکاری شهرستان زرند با ۹۰ در صد پیشرفت فیزیکی مراحل پایانی خود را می‌گذراند.

مجموعه سوارکاری زرند پیشرفت ۹۰ درصدی داشته است

به گزارش اقطاع خبر، پیست اسب سواری مدرن مجموعه تخصصی سوارکاری رفیعی کریم آباد شهرستان زرند مورد بازدید مهندس حسینی نژاد فرماندار شهرستان زرند ، مهندس ضیالدینی شهردار و مهندس فتاحی بخشدار مرکزی جمعی از مدیران و پیشکسوتان حوزه ورزش از جمله ایمان توحیدی قرار گرفت. 

 
در این بازدید فرماندار زرند و هیئت همراه از نزدیک با امکانات ، پتانسیل ها و توانایی های مجموعه اسب سواری روستای کریم آباد آشنا شدند.
 
فرماندار زرند فراهم نمودن زمینه جذب جوانان و نوجوانان در میادین ورزشی را از مهمترین راههای سلامت جامعه دانست و با قدردانی از دست اندرکاران راه اندازی این مجموعه ورزشی ارزشمند بر حمایت و توجه جدی مسئولین در راستای گسترش فرهنگ ورزش در این شهرستان تاکید کرد.
 
فهیمه زارعی مسئول این مجموعه ورزشی ضمن ارائه گزارشی از آمار و توانایی ها ، بمنظور فراهم کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان عملیات اجرایی احداث مجموعه تخصصی آموزش سوارکاری را از نیمه دوم سال ۹۹ در زمینی به مساحت ۳۲ هزارمتر مربع آغاز کردیم و با نود درصد پیشرفت فیزیکی مراحل پایانی را می‌گذراند که در آینده نزدیک افتتاح و مورد بهره برداری قرار می‌گیرد و تاکنون نه و نیم میلیارد تومان هزینه شده است.
 
وی یاداور شد این مجموعه دارای دومین نریان سیلمی رسمی ورزشی استان و سومین مانژ سر پوشیده استاندارد کشور نیز می‌باشد کلیه ابعاد ساخت این پروژه بر اساس استاندارد های روز فدراسیون سوارکاری جمهوری اسلامی ایران طراحی و اجرا شده است.
 
 زارع از فدراسیون سوارکاری درخواست کرد که جهت ساماندهی اسبان بومی علاوه برزدن میکروچیپ‌ فدراسیون ، تولیدکنندگان را الزام فرمایند که برگه کشش نیز باید تاییدیه فدراسیون را دارا باشد.
 
او با بیان اینکه این باشگاه با هدف تولید و پرورش نسل برتر اسب ایرانی و ورزشی فعالیت می کند افزود: ما در حال حاضر مجموعه را برای آموزش سوارکاری کلاسیک و حرفه ای با بهترین مربیان استان شروع کردیم که رمز موفقیت در آموزش صحیح در فضای امن میداند.
 
وی یاد اور شد مجموعه تولید و پرورش اسب ورزشی توانمندی بیش از پنجاه اسب را دارد و در حال حاضرهفده راس را اداره می کند.
 
در حاشیه بازدید رضا رفیعی یکی از خردسال ترین سوارکاران شهرستان زرند که سال گذشته در اردو های تیم ملی هم حضور داشته دقایقی به اجرای حرکات نمایشی پرش با اسب پرداخت که مورد تشویق مسئولین قرار گرفت.
 
انتهای پیام/قنبرزهی

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

ایام پایانی ماه رمضان را دریابید

ایام پایانی ماه رمضان را دریابید

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زرند گفت: یکی از با فضیلت‌ترین ایام و لیالی ماه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *