مراسم تشیع و تدفین شهید «عارف رمشکی» برگزار شد

مراسم تشییع و تدفین شهید «عارف رمشکی» برگزار شد

صبح امروز با حضور آحاد مسئولین شهرستانی و استانی و مردم شهرستان قلعه گنج پیکر مطهر شهید عارف رمشکی در گلزار شهدای شهر رمشک آرام گرفت.

مراسم تشییع و تدفین شهید «عارف رمشکی» برگزار شد

به گزارش اقطاع خبر از قلعه گنج؛ با حضور آحاد مسئولین شهرستانی و استانی و مردم شهرستان قلعه گنج پیکر مطهر شهید عارف رمشکی تشییع و تدفین شد.

در این مراسم پس قرائت آیاتی از کلام الله مجید، سرهنگ مهدی زاده، جانشین لشکر ۴۱ ثاراللّه گفت: امروز جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا و به برکت رهبری، به جزیره ثبات در منطقه تشکیل شده و امنیت کامل، به برکت امثال عارف رمشکی هاست.

سرهنگ مهدی زاده افزود: خداوند ان شاء اللّه روح این شهید را در این ایام اربعین با سرور سالار شهیدان هم سفره پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله وسلم قرار دهد.
 
در ادامه سخنرانی حجت الاسلام بامری امام جمعه زهکلوت گفت: اگر می‌بینیم در صحنه روزگار، در این ایران اسلامی زندگی می‌کنیم، و از بین من و شما افرادی منتخب می‌شوند و گلچین می‌شوند برای اینکه شهد شهادت را می‌نوشند، مولفه هایی در زندگی داشتند، اینکه اخلاص حرف اول و آخر ایشان بوده و از جان دل و خانواده خود دل می‌کنند تا مدافع وطن و امنیت برایمان باشند، و نکته بعدی این است که در زندگی خود نکات مثبت بوده که خداوند متعال لطفی داشته امثال عارف رمشکی زندگی آنان با اخلاص بوده که شهد شهادت را نوشیده و ان شاء اللّه که عاقبت ما ختم به خیر شود.
 مولوی رمشکی در پایان سخنرانی گفت: تقدیر و تشکر از حضور همه برای تشییع پیکر شهید داشتند که برای منطقه افتخار آفرین بوده است؛ امثال عارف رمشکی به خاطر امنیت جان می دهند و به جمهوری اسلامی خدمت می کنند.

انتهای پیام/کلات گنج 

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

عطر حرم امام‌ رئوف در قلعه‌گنج پیچید

عطر حرم امام‌ رئوف در قلعه‌گنج پیچید

پرچم متبرک حرم امام‌رضا علیه‌السلام با پیمودن مسافت بیش از ۱۰۰۰ کیلومتر به شهرستان قلعه‌گنج …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *