مراسم تکریم و معارفه بخشدار مرکزی جدید شهرستان فاریاب

مراسم تکریم و معارفه بخشدار مرکزی جدید شهرستان فاریاب

مراسم تکریم زهره خدادادی بخشدار پیشین و مهدی محمدی سلیمانی بخشدار جدید در شهرستان فاریاب از توایع جنوبی استان کرمان برگزار شد.

مراسم تکریم و معارفه بخشدار مرکزی جدید شهرستان فاریاب

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری اقطاع خبر؛ آئین تکریم و معارفه مدیران پیشین و جدید بخشدار مرکزی  فاریاب با حضور امام جمعه، فرماندار، فرمانده ناحیه و رؤسای ادارات در این شهرستان برگزار شد.

 
در این مراسم از زحمات زهره خدادادی تقدیر و مهدی محمدی سلیمانی به عنوان مدیر جدید بخشدار مرکزی فاریاب معرفی شد.
 
 
  حجت‌الاسلام والمسلمین محمد گروهی امام جمعه ضمن خیرمقدم گویی افزود: موضوع مسئولیت در آموزه‌های دینی ما از جایگاه خاصی برخوردار است. 
 
وی افزود: رسول گرامی اسلام در وصف مسئولیت می‌فرمایند؛ همه اگاه باشید همه نسبت زیر دستانشان و نسبت به وظایفی که دارند در قیامت مورد باز خواست قرار می‌گیرند و این‌ها بیانگر این است که مسئولیت‌ها بسیار سنگین است و اگر کسی به این مسئولیت‌ها توجه نکند در قیامت به شدت مورد بازخواست قرار می‌گیرد.
 
 
 گروهی پایان مطالب خود افزود: از زحمات چندین ساله خانم‌ خدادادی نیروی پر تلاش تقدیر و تشکر می‌کنیم و برای آقای سلیمانی از جوانان توانمند انقلابی آرزوی موفقیت داریم .
 
 
 فرماندار یوسف میرشکاری سلیمانی در جلسه امروز اذعان داشت: پست و مقام به خودی خود ارزشمند نیست، آن چه به این پست‌ها ارزش می‌دهد خدمت به اسلام و خدمت به مردم است و لذا این پست‌ها در دست ما امانت است .
 
 
فرماندار افزود: بهترین شیوه قدر دانی از مردم خدمت به مردم است، و امروز در مراسم تکریم و تشکر از خدمات صادقانه و مخلصانه و جهادی چندین ساله خانم خدادادی است که مثل یک‌ مرد در هر کجا که نیاز به حضور و خدمت بود حاضر می‌شدند و برای خدمت به مردم آنچه توان داشتند را انجام می‌دادند که در همین مراسم از این خواهر گرامی و همکار خوبمان که الحق‌و‌الانصاف که در جهت رفع مشکلات مردم بخش خوب خدمت کردند تشکر می‌کنم و برایشان آرزوی توفیق و سربلندی و سلامتی دارم.
 
وی افزود: همچنین عرض تبریک خدمت همکار عزیز و گرامی مهدی محمدی سلیمانی که از نیروهای پر تلاش و بومی شهرستان فعال و جوان انقلابی، جهادی با سابقه دارای رشته عمران که می‌توانند تحولی را در بخشداری بجود بیاورند.
 
 
فرماندار خاطر نشان کرد: خدمتگزاری در نظام جمهوری اسلامی یک توفیق الهی است و هم اکنون که این توفیق نصیب شما نیروی پر تلاش گردیده ان شاءالله تمام تلاش خود را در جهت خدمت رسانی به مردم در اولویت کار خود قرار دهید.

انتهای خبر/پناهی

منبع: فاریاب خبر

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

مراسم سومین سالگرد سردار حجازی در فاریاب برگزار شد

مراسم سومین سالگرد سردار حجازی در فاریاب برگزار شد

مراسم سومین سالگرد سردار حجازی با حضور مسئولین و مردم در فاریاب برگزار شد. به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *