میوه فروشی ها زیر ذره‌بین بازرسی صنوف

میوه فروشی ها زیر ذره‌بین بازرسی صنوف

در بازرسی‌های دوره‌ای صنوف، این بار میوه فروشی‌های زرند زیر ذره‌بین نظارت قرار گرفتند.

میوه فروشی ها زیر ذره‌بین بازرسی صنوف

به گزارش اقطاع خبر، تیم بازرسی و نظارت تنظیم‌بازار جهاد کشاورزی شهرستان زرند به همراه نمایندگان بسیج، فرمانداری، تعزیرات، اداره صمت، اماکن، مرکز بهداشت، اطاق اصناف از کلیه میوه‌فروشی‌ها و میادین میوه و تره‌بار شهرستان بازدید بعمل آورده و تعداد ٧مورد تخلف به تعزیرات حکومتی معرفی، ۵مورد تذکر رفع ایرادات و تعدادی نیز به دلیل رعایت کامل ضوابط قانونی و بهداشتی مورد تشویق قرارگرفتند.

 
محمدی رئیس جهادکشاورزی شهرستان در همین راستا اعلام داشت:کلیه فروشندگان میوه و تره‌بار موظف به ارائه فاکتور ترازوی دیجیتال با نام مشخص کالایی، قیمت و اوزان صحیح می‌باشند و هرگونه عدم چاپ و صدور فاکتور ترازوی دیجیتال تخلف صرف بوده و مشمول جرایم تعزیراتی می‌گردد.
 
وی افزود: کلیه فروشندگان موظف به نصب آخرین نرخنامه اتحادیه صنف میوه‌وتره‌بار در محل دید مشتری می‌باشند.
 
رئیس جهادکشاورزی زرند ادامه داد: کلیه فروشندگان میوه‌وتره‌بار موظف به‌نصب‌ اتیکت روی کالاهای خود می‌باشند، همچینن ارائه فاکتور خرید به بازرسان از الزامات قانونی بوده و هر گونه قصور به منزله تنظیم پروند تعزیراتی و معرفی به موادی قانونی خواهد بود.
 
وی همچنین از کلیه همشهریان گرامی درخواست همکاری با بازرسان این حوزه را کرد و گفت: خواهشمندم هرگونه تخطی از موارد مذکور، همچنین تخلفات نانوایان، قصابان، و اصناف مواد غذایی را سریعاً به سامانهٔ ١٢۴ اعلام و با در ساعات اداری با تلفن ٣٣۴٢۴٣٨٢ تماس حاصل نمایند.
 
انتهای پیام/قنبرزهی

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

ایام پایانی ماه رمضان را دریابید

ایام پایانی ماه رمضان را دریابید

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زرند گفت: یکی از با فضیلت‌ترین ایام و لیالی ماه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *