نشست صمیمی تشکل های دانش آموزی با امام جمعه کرمان

نشست صمیمی تشکل های دانش آموزی با امام جمعه کرمان

امروز ظهر به مناسبت فرا رسیدن یوم الله ۱۳ آبان روز دانش آموز نشست صمیمی تشکل های دانش آموزی با نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان برای اولین بار صورت گرفت.

نشست صمیمی تشکل های دانش آموزی با امام جمعه کرمان

به گزارش اقطاع خبر؛ ظهر امروز به مناسبت فرا رسیدن یوم الله ۱۳ آبان اولین نشست صمیمی تشکل های دانش آموزی با نماینده ولی فقیه وامام جمعه کرمان در مصلی امام علی (ع) شهر کرمان برگزار شد.

مهران شیخی مسئول اتحادیه  انجمن های دانش آموزی استان کرمان در این مراسم ضمن گرامیداشت روز دانش آموز اظهار کرد:  این اولین گام و دیدار صمیمی دانش اموزان با نماینده ولی فقیه و امام جمعه است که سعی داریم از این به بعد این ارتباطات بیشتر شود.

وی هدف از این ارتباطات را مطالبات دانش آموزان و جوانان از مسئولین عنوان کرد و افزود: قشر دانش آموزی مهمترین و جوان ترین قشری است که باید به آنها توجه ویژه داشت.
 
مسئول اتحادیه انجمن های دانش آموزی بیان کرد: امروز به مناسبت ۱۳ آبان ۴ تشکل دانش آموزی در این نشست صمیمی حضور به هم رسانده و مطالبات خود را خدمت نماینده ولی فقیه ارایه خواهند داد که امید مورد توجه قرار گیرد.

شیخی در پایان بازدید از مدارس، دیدار با فعالان دانش آموزی و ارتباط مستمر با نماینده ولی فقیه و امام جمعه را از دیگر برنامه ها عنوان کرد.

به گزارش اقطاع خبر؛ سفر ریاست جمهوری به مناطق محروم استان کرمان، انتخاب ویژه استاندار، توجه به کیفیت آموزش در مدارس، اهمیت دادن به آموزش معلمان و مربیان، برگرداندن بهره و سود معادن به استان و … از جمله اهم مطالبات دانش آموزان بود که به سمع نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان رسانده شد.

انتهای پیام/نامجو

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

اهدای ۲ هزار سری جهزیه به زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد کرمان

اهدای ۲ هزار سری جهزیه به زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد کرمان

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: رزمایش ملی اهدای ۴۲ هزار جهیزیه به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *