هر رأی منتقم خون یک شهید حادثه تروریستی کرمان

هر رأی منتقم خون یک شهید حادثه تروریستی کرمان

پیمان سلطانی‌نژاد پدر شهیده «ریحانه سلطانی‌نژاد» و نماینده خانواده ۹ شهید حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان مردم ایران را به حضور در انتخابات و مشارکت حداکثری دعوت کرد.

هر رأی منتقم خون یک شهید حادثه تروریستی کرمان

پیمان سلطانی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «اقطاع خبر» ضمن دعوت مردم کرمان و انقلابیون به مشارکت و حضور حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفندماه گفت: اگر صدایی بر نیامدن پای صندوق‌های رأی شنیده شد، باید مطمئن شد که از سوی حسودان به نظام عنودان این انقلاب مطرح شده است.

وی ادامه داد: هدف ما از حضور در انتخابات و مشروعیت دادن به این نظام و انقلاب پایان دادن به حکومت سلطه‌گرانه رژیم کودک‌کش و اسرائیل جنایتکار است، همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند؛ اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید و ما شاهدیم که درحال تحقق است.

پدر شهیدان ریحانه و محمدامین سلطانی‌نژاد از شهدای حادثه تروریستی کرمان اذعان کرد: تا این شجره خبیثه از جهان محو و نابود نشود ما مقاومت خواهیم کرد، جان می‌خواهند که ما می‌دهیم، و این وصیت سردار سلیمانی به ما بود که پشتیبان ولایت فقیه بمانید.

همسر شهید فاطمه سلطانی‌نژاد اذعان کرد: ما ۹ شهید برای پایداری این انقلاب دادیم، از ما جان بخواهند، می‌دهیم اما ولایت و این شیعه‌خانه امام زمان(عج) را تقدیم دشمن نمی‌کنیم.

پیمان سلطانی‌نژاد در خصوص انتخابات و مشارکت حداکثری گفت: هر یک رأی مشتی محکم بر دهان یاوه‌گویان نظام اسلامی ایران همچون، سگ دست‌آموز رژیم صیونیستی آمریکا، انگلیس و اسرائیل است.

وی ادامه داد: با آمدن مردم پای صندوق‌های رأی دشمنان مأیوس خواهند شد زیرا دشمنان انقلاب و اسلام، برای ریزش آراء و عدم حضور ملّت ایران هزینه‌های سنگینی را می‌پردازند اما هر بار فقط پول و انرژی خود را صرف می‌کنند و از مردم ایران سیلی دریافت می‌کنند.

سلطانی‌نژاد اذعان کرد: در ادوار گذشته ما شاهد حضور پرشور مردم ایران بوده‌ایم حتی در سخت‌ترین زمان، بنابراین هر رأی یک مشت محکمی بر دهان دشمنانی همچون استکبار، آمریکا و اسرائیل است.

پدر شهید کوچک معروف به کاپشن صورتی، گوشواره قلبی در پایان خاطر نشان کرد: از مردم عزیز ایران می‌خواهم که امسال و انتخابات ۱۱ اسفندماه را هر چه باشکوه‌تر برگزار کنند، حتی برای شادی روح ۹۶ شهید حادثه تروریستی کرمان به میدان آمده و بازهم خط بطلانی دیگر بر نقشه‌های شوم مستکبران عالم بکشند.

انتهای خبر/ طهماسبی

 

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

رونمایی از «همیار بازیافت» در کرمان

رونمایی از «همیار بازیافت» در کرمان

با حضور جمعی از مسئولان کرمان، نشان همیار بازیافت در کرمان رونمایی شد. به گزارش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *