واگذاری ۱۸۳ قطعه زمین به متقاضیان طرح جوانی و جمعیت

واگذاری ۱۸۳ قطعه زمین به متقاضیان طرح جوانی و جمعیت

فرماندار شهرستان بافت گفت: ۱۸۳ قطعه زمین به متقاضیان طرح جوانی و جمعیت به‌صورت ویلایی و رایگان واگذار شد.

واگذاری ۱۸۳ قطعه زمین به متقاضیان طرح جوانی و جمعیت

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ مراسم قرعه‌کشی و واگذاری ۱۸۳ قطعه زمین به متقاضیان طرح جوانی و جمعیت حضور فرهاد آراسته فرماندار شهرستان بافت، هادی ارشادی معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان و جمعی از مسئولین و متقاضیان طرح جوانی جمعیت روز چهارشنبه ۶ دی‌ماه در سالن اجتماعات هنرستان الزهرا شهرستان بافت برگزار شد.

 فرهاد آراسته در این جلسه عنوان کرد: مرحله اول قرعه‌کشی و واگذاری زمین‌های طرح جوانی جمعیت در اوایل شهریورماه امسال برگزار و تعداد ۱۳۷ قطعه زمین به متقاضیان این طرح واگذار شد.
 
 فرماندار بافت اظهار داشت: امروز در مرحله دوم این واگذاری‌ها ۱۸۳ قطعه زمین طرح جوانی جمعیت به‌صورت رایگان و ویلایی بین متقاضیان قرعه‌کشی و واگذار شد.
 
آراسته فرماندار افزود: شهرستان بافت یکی از شهرهای پیشتاز در خدمت به مردم در طرح نهضت ملی است و در طرح جوانی جمعیت خلاف طرح نهضت ملی مسکن که زمین‌ها ۹۹ ساله واگذار می‌شوند، در این طرح زمین‌ها به‌صورت سند رسمی و مالکیت قطعی در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

هادی ارشادی معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی فرماندار در خصوص زمین‌های مسکن ملی جهت واگذاری به متقاضیان افزود: با تلاش و همکاری فرماندار، اداره راه و شهرسازی شهرستان و دیگر مسئولین به‌زودی تقریباً ۱۰۰ قطعه دیگر به متقاضیان طرح جوانی جمعیت در این شهرستان واگذار می‌شود.

ارشادی آفرود: فازهای سه و چهار طرح نهضت ملی مسکن هم نیز جهت انتخاب مشاور و طراح در دستور کار است.
 
 
 انتهای خبر /پوریا

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

کمک یک میلیارد ریالی خیرین در گلریزان بافت

کمک یک میلیارد ریالی خیرین در گلریزان بافت

رئیس دادگستری شهرستان بافت از کمک خیرین در جشن گلریزان ستاد دیه این شهرستان خبر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *