پروژه پنل های خورشیدی یکی از پروژه های موفق در منطقه است

پروژه پنل های خورشیدی یکی از پروژه های موفق در منطقه است

منصور شکرالهی: پروژه پنل های خورشیدی یکی از پروژه های موفق در منطقه و یکی از ظرفیتهای خوب برای تولید برق ،ایجاد اشتغال و منبع درآمدی پایدار برای روستاییان است.

پروژه پنل های خورشیدی یکی از پروژه های موفق در منطقه است

به گزارش اقطاع خبر،منصور شکرالهی نماینده پنج شهرستان جنوبی در مجلس شورای اسلامی به همراه حجت الاسلام نجنو امام جمعه کهنوج با مسئولین نیروگاه هزار مگاواتی شوباد نشست هم اندیشی برگزار کردند.

در این نشست پس از ارائه گزارشی از اقدامات این مجموعه تقوی مدیر نیروگاه هزارمگاواتی، منصورشکرالهی نماینده پنج شهرستان جنوبی یکی ازدغدغه های خود را جذب و ارتقای متخصصین بومی در نیروگاه شوباد دانست.

 عضو کمیسیون انرژی  مجلس شورای اسلامی طی تماس تلفنی با حسنوند رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی  از حضور اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در منطقه در آینده ای نزدیک خبر داد.

وی همچنین در این نشست جهت پیگیری مطالبات نیروگاه شوباد از دولت، نیز طی تماسی که با حائری ؛معاون وزیر نیرو داشت، خواستار رفع مشکلات نیروگاه هزارمگاواتی شوباد کهنوج شد.

عضو کمیسیون انرژی در مجلس شورای اسلامی، راه اندازی فاز دوم نیروگاه هزارمگاواتی شوباد کهنوج را یکی از مطالبات و اولویت های خود در سفر کمیسیون انرژی به منطقه دانست.

شکرالهی ، پروژه پنل های خورشیدی را یکی ازپروژه های موفق در منطقه و یکی از ظرفیتهای خوب برای تولید برق ،ایجاد اشتغال و منبع درآمدی پایدار برای روستاییان دانست و خواستار ادامه و استمرار این طرح توسط نیروگاه شوباد در منطقه شد.

نماینده پنج شهرستان جنوبی ،از مجموعه مدیران نیروگاه شوباد،خواستار احصا و ارائه همه مشکلات پیش روی این مجموعه  در اسرع وقت، جهت پیگیری و رفع آنها در منطقه و مرکز شد.

پس از این نشست ،منصورشکرالهی؛نماینده پنج شهرستان جنوبی به همراه اعضای هیئت همراه ازمجموعه پارک انرژی ،تاسیسات ،فضای فیزیکی و مرکز کنترل نیروگاه هزارمگاواتی شوباد نیز بازدید کرد.

انتهای پیام/ پناهی

 

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

مراسم سومین سالگرد سردار حجازی در فاریاب برگزار شد

مراسم سومین سالگرد سردار حجازی در فاریاب برگزار شد

مراسم سومین سالگرد سردار حجازی با حضور مسئولین و مردم در فاریاب برگزار شد. به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *