پیگیر تعریف مسئولیت های اجتماعی هدفمند صنایع و معادن فعال شهرستان هستیم

پیگیر تعریف مسئولیت های اجتماعی هدفمند صنایع و معادن فعال شهرستان هستیم

علی صادق زاده با اشاره به ضرورت تعریف و هدفمند کردن مسئولیت های اجتماعی صنایع و معادن فعال شهرستان، گفت: در سال جدید با جدیت این موضوع را دنبال خواهیم کرد.

پیگیر تعریف مسئولیت های اجتماعی هدفمند صنایع و معادن فعال شهرستان هستیم

به گزارش اقطاع خبر، حجت الاسلام ایزدی امام جمعه یزدانشهر با حضور در فرمانداری ضمن دیدار صمیمی با علی صادق زاده فرماندار، مسائل و مشکلات بخش یزدان آباد شهرستان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

علی صادق زاده فرماندار در دیدار با حجت الاسلام ایزدی امام جمعه یزدانشهر با بیان اینکه بخش یزدان آباد با دارا بودن سرمایه ها و ظرفیت های بالقوه ای خصوصا در بخش کشاورزی، حجم بالای سرمایه گذاری در واحد‌های بزرگ تولیدی صنعتی و معادن غنی سنگ آهن، منطقه ای استراتژیک و حائز اهمیت برای شهرستان زرند میباشد، بر لزوم توجه بیش از پیش شرکت های فعال این منطقه به موضوع مسئولیت و مشارکت های اجتماعی تاکید کرد.

نماینده عالی دولت با اشاره به اینکه صنایع و معادن در راستای مسئولیت های اجتماعی شان موظف به انجام خدمات در قبال جامعه و در تعامل با ذینفعان هستند، تصریح کرد: به میزانی که شرکت ها و واحد‌های تولیدی رشد داشته باشند، اثرگذاری آن ها بر توسعه همه جانبه محیط و جوامع اطراف خود افزایش می یابد.

فرماندار زرند مسئولیت و مشارکت فعال اجتماعی صنایع و معادن ایجاد شده در بخش یزدان آباد را فرصتی خلاقانه و مغتنم برای تقویت بنیه زیرساختی، فرهنگی، آموزشی، حمایتی، ورزشی و عمرانی منطقه در عین حال توجه ویژه به بومی گزینی نیروی کار و اشتغال ایشان عنوان و اذعان کرد: اجرا و انجام مسئولیت های اجتماعی صنایع و معادن باید هدفمند باشد و در سال جدید با جدیت این موضوع را دنبال خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه با شناسایی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری واحدهای تولیدی سود ده می توان در راستای تقویت و توانمندسازی مناطق کمتر برخوردار و محروم شهرستان، قدم برداشت، خاطر نشان کرد: مسئولیت های اجتماعی در سال جدید برای مناطق مختلف شهرستان اولویت بندی و به اطلاع و هماهنگی مسئولین محلی خواهد رسید.

در ادامه امام جمعه بخش یزدان آباد نیز ضمن اشاره به اینکه اشتغالزایی نمونه بارز جهاد اقتصادی است و موجب دلگرمی مردم به نظام اسلامی می شود، افزود: با توجه به دغدغه ها و مسایل و مشکلات رفاهی مردم، مشارکت اجتماعی صنایع و معادن در راستای خدمت به مردم ضروری است.

حجت الاسلام ایزدی در پایان ظرفیت های سرمایه گذاری صنعتی و معدنی در بخش یزدان آباد را بسیار بالقوه معرفی و خواستار مشخص شدن سهم و نحوه چگونگی انجام مسئولیت های اجتماعی واحد‌های مختلف تولیدی در منطقه شد.

انتهای پیام/قنبرزهی

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

ایام پایانی ماه رمضان را دریابید

ایام پایانی ماه رمضان را دریابید

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زرند گفت: یکی از با فضیلت‌ترین ایام و لیالی ماه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *