کلاس درس تربیت بدنی در دبستان دخترانه معلم زرند افتتاح شد

کلاس درس تربیت بدنی در دبستان دخترانه معلم زرند افتتاح شد

کلاس درس تربیت بدنی در دبستان دخترانه معلم زرند با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

کلاس درس تربیت بدنی در دبستان دخترانه معلم زرند افتتاح شد

به گزارش اقطاع خبر؛ محسن منوچهری نژاد سرپرست معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان در حاشیه افتتاح این کلاس اظهار کرد: امکانات به کار گرفته شده در کلاس درس تربیت بدنی این مدرسه به منظور ارتقا مهارت های بنیادین حرکتی در فضایی به مساحت ۱۵۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیون تومان ایجاد شده است.

وی افزود: تجهیز این کلاس از محل اعتبارات معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان تامین شده است.

وی نردبان سوئدی، دیواره سنگ نوردی، چوب موازنه، تخته تعادل، نردبان افقی، نردبان و طناب معلق، نردبان چابکی و تجهیزات ژیمناستیک از جمله تجهیزات این کلاس درس تربیت بدنی اعلام کرد.

منوچهری نژاد گفت: در مجموع  ۲۶ کلاس درس تربیت بدنی تاکنون با اعتباری بالغ بر دو  میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در استان کرمان تجهیز شده است.

سرپرست معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان هدف از اجرای این طرح را ارتقای سواد حرکتی دانش آموزان دوره ابتدایی با الویت مدارس دخترانه عنوان کرد.

محسن منوچهری خاطر نشان کرد: معلم تربیت بدنی، فضا و تجهیزات، و محتوای آموزشی چهار عامل مهم در کیفیت بخشی کلاس تربیت بدنی در آموزش و پرورش است.

انتهای پیام/قنبرزهی

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

ایام پایانی ماه رمضان را دریابید

ایام پایانی ماه رمضان را دریابید

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زرند گفت: یکی از با فضیلت‌ترین ایام و لیالی ماه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *