یکی از عوامل نزاع امروز زرند دستگیر شد

یکی از عوامل نزاع امروز زرند دستگیر شد

رضا یعقوبی از بازداشت یکی از عوامل اصلی و تحت تعقیب قرار گرفتن دو متهم دیگر در خصوص نزاع ظهر امروز دراین شهرستان خبر داد.

یکی از عوامل نزاع امروز زرند دستگیر شد

به گزارش اقطاع خبر، سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان زرند، از  بازداشت یکی از عوامل اصلی و تحت تعقیب قرار گرفتن دو متهم دیگر در خصوص نزاع ظهر امروز دراین شهرستان خبر داد و گفت:این نزاع درپی اختلافات شخصی بوده است و هیچ ارتباطی با ناآرامی های اخیر ندارد. 

رضا یعقوبی  در خصوص تیراندازی حادث شده در یکی از خیابان های شهرستان زرند اظهار داشت: پس از کسب گزارشی مبنی بر درگیری فیزیکی ایجاد شده فی مابین سه نفر از اراذل و اوباش،در پی اختلافات قبلی،یکی از متهمان به قصد تیراندازی به طرف مقابل، اقدام به  شلیک می نماید که گلوله به شخصی که رهگذر  بوده برخورد و موجب بروز صدمات شدید به  این شهروند زرندی می گردد .

این مقام قضایی بیان کرد:تمامی عوامل و مشارکت کنندگان دراین  نزاع مورد شناسایی قرار گرفته اند و  یک نفر بازداشت و دستورات قضایی لازم جهت دستگیری سایرمتهمان صادر گردیده است .

یعقوبی خاطرنشان ساخت:خوشبختانه  مردم فهیم و ولایت مدار شهرستان زرند طی روزهای اخیر هیچگونه همراهی با اغتششاش گران و برهم زنندگان نظم عمومی جامعه  نداشته اند و همواره پشتیبان و حامی ولایت فقیه و انقلاب اسلامی و آرمان های شهدا بوده اند که جای قدردانی دارد.

  وی هشدار داد: دستگاه قضایی بدون اغماض با کسانی که نظم و امنیت جامعه را به مخاطره می اندازند برخورد خواهد کرد.
وی اضافه کرد: از شهروندان گرامی نیز تقاضا داریم در برخورد با هرگونه ناملایمت خویشتنداری  نمایند و استفاده از ابزار قانون بجای برخورد شخصی پیش گیرند
وی در پایان تاکید کرد:حمل و استفاده از سلاح گرم و سرد جرم محسوب می شود.

انتهای پیام / قنبرزهی 

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

ایام پایانی ماه رمضان را دریابید

ایام پایانی ماه رمضان را دریابید

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زرند گفت: یکی از با فضیلت‌ترین ایام و لیالی ماه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *