۲۰ تن چوب قاچاق در سیرجان کشف شد -اقطاع خبر


کرمان – اقطاع خبر – رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سیرجان گفت: ۲ کامیون حامل ۲۰ تن چوب قاچاق در این شهرستان کشف و توقیف شد.

 مهران میرشاهی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار اقطاع خبر افزود: براساس قانون و ماده ۴۸ قانون حفاظت از جنگل ها و مراتع کشور که هرگونه بهره برداری و حمل چوب در سطح کشور باید با مجوز اداره طبیعی صورت گیرد سحرگاه امروز 2 کامیون چوب به وزن ۲۰ تن توسط یگان حفاظت منابع طبیعی سیرجان شناسایی و توقیف شد.

وی تصریح کرد این محموله با جعل مجوز بارگیری و حمل در شهرستان بافت بارگیری شده بود و مقصد آن‌هم  ساری برای کارخانه چوب این شهرستان بوده، که ماموران دربازرسی و کنترل یگان حفاظت  موفق به کشف و ضبط آن شدند.
رئیس منابع اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سیرجان اظهار داشت: در این رابطه ۲ نفر راننده کامیون به عنوان قاچاقچی چوب به مقامات قضایی معرفی شدند و بر اساس اعلام دادستان سیرجان کامیون های حامل چوب قاچاق به پارکینگ منتقل و رانندگان این ۲ کامیون در حال سیر مراحل قضایی هستند.

وی تاکید کرد: برخورد قاطعانه ماموران حفاظت ازمنابع طبیعی  با ورود انواع کالای قاچاق و غیرمجاز از جمله چوب‌های جنگلی به عنوان یکی از منابع طبیعی مهم و ثروت ملی کشور در دستور کار مأموران این اداره قرار دارد.

شهرستان سیرجان در فاصله ۱۸۵ کیلومتری غرب مرکز استان قرار دارد.

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

در انتخابات اخیر، کدملی شهروندان در اختیار کسانی قرار داشته و می‌توانسته‌اند با آن رای بدهند/ وزیر کشور نمی خواهد شفاف سازی کند؟

از قانون جنجالی مجلس برای دومرحله ای کردن ثبت نام، ردصلاحیت چهره های شاخص، سکوت طولانی و کاملا مشکوک رئیسی برای دعوت مردم پای صندوق رای، دعواهای مجلس و وزارت کشور بر سر عزل معاون سیاسی این وزارتخانه، تلاشهای گسترده برای ازبین بردن انگیزه حضور احزاب و شخصیتهای موثر و... بخشی از این حاشیه هاست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *