۲۳ پروژه آموزشی، راه و سلامت در شهرستان فاریاب به بهره‌برداری رسید

۲۳ پروژه آموزشی، راه و سلامت در شهرستان فاریاب به بهره‌برداری رسید

به مناسبت دهه فجر ۲۳ پروژه آموزشی، راه و سلامت در شهرستان فاریاب به بهره‌برداری رسید.

۲۳ پروژه آموزشی، راه و سلامت در شهرستان فاریاب به بهره‌برداری رسید

به گزارش سرویس اجتماعی اقطاع خبر
 به مناسبت دهه فجر ۲۳ پروژه آموزشی، راه و سلامت در فاریاب با حضور رحمان جلالی معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمان، خیرخواه رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت و سایر مسئولین به بهره‌برداری رسید.
 
رحمان جلالی ضمن عرض تبریک بمناسبت فرارسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بیان کرد: بهره‌برداری از پروژه‌های امروز و در ایام‌الله دهه فجر فرصتی برای مرور دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی است.
 
وی به افتتاح ۲۳ پروژه آموزشی، راه و سلامت در فاریاب اشاره کرد و گفت: پروژه اول افتتاح اورژانس جاده‌ای مهروئیه از توابع بخش مرکزی بود که به همت دانشگاه علوم پزشکی انجام شد، پروژه دوم در حوزه آموزش با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد تومان مدرسه ۶ کلاسه در بخش هور توسط نوسازی مدارس به بهره برداری رسید و در حوزه‌های زیرساختی سلامت، جاده و آبخیزداری نیز پروژه‌هایی افتتاح شد.
 
معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمان از بهره‌برداری محور زهمکان فاریاب به طول هشت کیلومتر خبر داد و ابراز امیدواری کرد: فاز دوم این راه به طول ۱۳ کیلومتر در حال زیرسازی و بازگشایی است که کمک بزرگی جهت خروج شهرستان فاریاب از بن‌بست فعلی است و ان‌شاءالله به‌زودی شهرستان فاریاب از این بن‌بست خارج خواهد شد.
 
 
رحمان جلالی در آیین افتتاح مدرسه به بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی پرداخت و تصریح کرد: دستاوردهای مادی زیادی در نظام مقدس جمهوری‌اسلامی ایران به‌دست آمده که هر روز شاهد افتتاح طرح‌های بسیار بزرگ و زیادی در نقاط مختلف کشور عزیز ایران می‌باشیم .
 
وی در ادامه بیان کرد: دو دستاورد بسیار مهم و قابل‌ذکر که باید به آن‌ها اشاره شود یکی نقش‌آفرینی مردم در صحنه و حضور پررنگ مردم در صحنه‌های مختلف از جمله انتخابات است و دیگری تربیت انسان‌های تراز اسلامی می‌باشد که می‌توان به شهید حاج‌قاسم سلیمانی، شهید تاجیک، شهسواری و دیگر شهدای عزیز اشاره کرد و باید به زندگی در این سرزمین قهرمان پرور افتخار کرد.
منبع: فاریاب خبر
انتهای خبر/م.پ

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

مراسم سومین سالگرد سردار حجازی در فاریاب برگزار شد

مراسم سومین سالگرد سردار حجازی در فاریاب برگزار شد

مراسم سومین سالگرد سردار حجازی با حضور مسئولین و مردم در فاریاب برگزار شد. به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *