بافت همچنان در وضعیت سیاه کرونا -اقطاع خبر

به گزارش اقطاع خبر، محمد صادق بصیری روز شنبه در نشست ستاد کرونای استان کرمان افزود: از ابتدای آذر طرح محدودیت های جدید کرونایی  توسط ستاد ملی کرونا اعمال می شود و بر اساس وضعیت شهر این محدودیت ها اجرا خواهد شد که تا پایان بیماری کرونا ادامه دارد.

وی تصریح کرد: گروه بندی محدودیت مشاغل نیز تغییر یافته و اجرای تقسیم بندی و محدودیت مشاغل تا پایان هفته به اطلاع عموم خواهد رسید و محدودیت های شغلی گروه ها تا در تمامی شهرستان های استان تا ۲۰ آذر ادامه دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و امور اجتماعی استانداری کرمان اظهار داشت: مصوبه دور کاری ۵۰ درصدی کارکنان در ادارات در شهرهای انار، بردسیر، بافت، راور، رفسنجان، زرند، س یرجان، کرمان، کوهبنان و شهربابک الزامی است و در بقیه شهرستان‌های استان تا سقف ۵۰ درصد دورکاری به صورت اختیاری  وطبق نظر مدیران بوده و دستگاه‌های امدادی، انتظامی، امنیت، درمانی از این مصوبه مستثنی هستند.

وی تاکید کرد: اجرا نشدن برخی مصوبات موجب سردرگمی اصناف شده است که به استان ها اختیار داده شده تا خودشان شرایط را رصد کنند و ضرورت ها را با ستاد ملی کرونا هماهنگ نمایند.

بصیری بیان کرد: رسانه ها بویژه رسانه ملی محدودیت ها ی هفته آینده را اطلاع رسانی کنند تا افراد از آنها اطلاع داشته باشند.

براساس این گزارش تعداد فوتی های ثبت شده بر اثر ویروس کرونا در این استان۲۲نفر اعلام شده  است .

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

در انتخابات اخیر، کدملی شهروندان در اختیار کسانی قرار داشته و می‌توانسته‌اند با آن رای بدهند/ وزیر کشور نمی خواهد شفاف سازی کند؟

از قانون جنجالی مجلس برای دومرحله ای کردن ثبت نام، ردصلاحیت چهره های شاخص، سکوت طولانی و کاملا مشکوک رئیسی برای دعوت مردم پای صندوق رای، دعواهای مجلس و وزارت کشور بر سر عزل معاون سیاسی این وزارتخانه، تلاشهای گسترده برای ازبین بردن انگیزه حضور احزاب و شخصیتهای موثر و... بخشی از این حاشیه هاست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *