دانش آموزان بافتی به جشنواره کشوری دانایی و توانایی راه یافتند -اقطاع خبر

به گزارش اقطاع خبر، صدیقه مرادی روز دوشنبه در نشست اعضای شورای معاونان آموزش و پرورش با مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان به صورت مجازی افزود: ۴۴ هزار دانش آموز استان کرمان در مراحل سه گانه مدرسه، منطقه و استانی جشنواره کتابخوانی دانایی و توانایی شرکت کردند که در نهایت ۱۲ نفر به مرحله کشوری این جشنواره راه یافتند.

وی اظهار داشت: راه یافتگان به مرحله کشوری جشنواره کتابخوانی دانایی و توانایی از بین دانش آموزان شهرستان ها و مناطق نوق، بافت، رفسنجان، زرند، جیرفت، عنبرآباد، ناحیه ۲، راور و شهربابک انتخاب شده اند و مرحله کشوری نیز به صورت مجازی از سوی اداره کل فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش در حال برگزاری است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان، کتاب را روشنی بخش تاریکی های نادانی خواند و ادامه داد: هفته کتاب فرصت بسیار مغتنمی برای اقشار مختلف جامعه به ویژه معلمان و دانش آموزان به منظور انس بیشتر با این “یار مهربان” است.

مرادی گفت: ششمین دوره هفته مبارزه با اعتیاد و پیشگیری از آسیب های اجتماعی آغاز شده و شهرستان های منتخب اجرای طرح “نماد” باید به بهترین شکل ممکن کارشان را انجام دهند.

وی بر بحث غربالگری دانش آموزان توسط مشاوران مدرسه، مراکز و هسته های مشاوره به لحاظ آسیب پذیری و در  معرض خطر بودن تاکید کرد و گفت: یکی از مهمترین رویکردهای آموزش و پرورش، آموزش خود مراقبتی و کاهش آسیب های اجتماعی است لذا اجرای طرح نماد بسیار مهم است زیرا نجات هر انسانی منجر به نجات یک جامعه می شود.

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

در انتخابات اخیر، کدملی شهروندان در اختیار کسانی قرار داشته و می‌توانسته‌اند با آن رای بدهند/ وزیر کشور نمی خواهد شفاف سازی کند؟

از قانون جنجالی مجلس برای دومرحله ای کردن ثبت نام، ردصلاحیت چهره های شاخص، سکوت طولانی و کاملا مشکوک رئیسی برای دعوت مردم پای صندوق رای، دعواهای مجلس و وزارت کشور بر سر عزل معاون سیاسی این وزارتخانه، تلاشهای گسترده برای ازبین بردن انگیزه حضور احزاب و شخصیتهای موثر و... بخشی از این حاشیه هاست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *