پیوند فاطمی و ازدواج آسان ۱۰ زوج در  شهرستان ارزوئیه

پیوند فاطمی و ازدواج آسان ۱۰ زوج در شهرستان ارزوئیه

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ارزوئیه سپاه از برگزاری مراسم پیوند فاطمی ازدواج آسان ۱۰ زوج در شهرستان ارزوئیه خبر داد.

پیوند فاطمی و ازدواج آسان ۱۰ زوج در  شهرستان ارزوئیه

عبدالله بازیار در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری «اقطاع خبر» از پیوند فاطمی و ازدواج آسان ۱۰ زوج جوان در شهرستان ارزوئیه از توابع جنوبی استان کرمان خبر داد.

وی تأکید کرد: ۱۰ زوج جوان شهرستان ارزوئیه طی مراسمی که از تجدید عهد با قبور مطهر شهدای گمنام این شهرستان آغاز و با برگزار جشنی ساده راهی خانه بخت شدند.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه ارزوئیه افزود: در شرایط سخت اقتصادی یکی از اقدامات فرهنگی که می‌تواند باعث شادی خانواده‌ها و جوانان شود، ترویج و فرهنگ‌سازی ازدواج آسان در سطح محلات و شهرستان است که در این راستا برگزاری مراسم ازدواج آسان برای ۱۰ زوج در ارزوئیه فراهم شد.

بازیار در پایان خاطر نشان کرد: این مراسم با همت ناحیه مقاومت سپاه، امام جمعه، فرماندار، بخشدار مرکزی، سازمان تبلیغات اسلامی، اداره فرهنگ و ارشاد‌اسلامی، اداره ورزش‌و‌جوانان و کمیته امداد امام (ره) شهرستان برگزار شد.

انتهای خبر/ جواد بختیاری‌زاده

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

سد زردشت؛ بلاتکلیفی 14 ساله در سایه کم‌آبی شدید – #توسعه_بافت در انتظار عملیات احیا

شهرستان بافت که زمانی به عنوان جواهری سبز در قلب کرمان می‌درخشید، اکنون با توقف پروژه سد زردشت و بحران عمیق کم‌آبی، در آستانه فراموشی چشم‌انتظار معجزه‌ای برای بازگشت به دوران شکوفایی است. با گذشت 14 سال، آیا زمان آن نرسیده که مسئولین به فریاد این طلای سبز پاسخ دهند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *